У оквиру пројекта „MOOC – базирани микро-креденцијалии за професионални развој предавача“ (MOOC – based Micro-Credentials for Teacher Professional Development – CRED4TEACH) организован је дводневни састанак, 25. и 26. априла 2024. године. Домаћин састанка је био Универзитет Медитеран у Подгорици. Састанак је окупио представнике 15 институција које чине конзорцијум пројекта из 7 земаља: Албаније, Естоније, Њемачке, Црне Горе, Португалије, Турске и Украјине.
Дводневни састанак имао је за циљ анализу реализованих активности у оквиру радних пакета у пројекту (WP2 i WP3), као и планирање сљедећих заједничких активности. Посебан акценат је дат на важности креирања националног и институционалног оквира за развој микро-креденцијала.
Кроз тимски рад представника Агенција и установа високог образовања, представљене су могућности којима се партнери могу управљати приликом креирања и дефинисања националног и институционалног оквира за развој микро-креденцијала. Такође, партнери су навели изазове са којима се сусријећу, посебно у дијелу законске регулативе.
Задатак партнера у наредном периоду је креирање националног и институционалног оквира за развој микро-креденцијала, који ће почетком октобра текуће године бити презентовани на конференцији у организацији Универзитета у Влори. С тим у вези, црногорски тим који чине представници АКОКВО-а и установа високог образовања, усмјериће напоре на још интезивнијој сарадњи, како би се испоштовали већ дефинисани рокови на састанку са партнерима.