Font Resize
Актуелности

Учешће АКОКВО на међународној конференција на тему „Изградња компетенција: микрокредити за раст и изврсност CRED4TEACH наставника“

У оквиру пројекта „МООC – базирани микро-креденцијали за професионални развој предавача“ (МООC – based Micro-Credentials for Teacher Professional Development –  CRED4TEACH) организован је трећи транснационални састанак и прва међународна конференција пројекта CRED4TEACH, у периоду од 09. до 11. октобра, 2024. године. Домаћин састанка је био Универзитет “Ismail Qemali” у Валони. Састанак је окупио представнике 15 институција које чине конзорцијум пројекта из 7 земаља: Албаније, Естоније, Њемачке, Црне Горе, Португалије, Турске и Украјине.

Дводневни састанак партнера је имао за циљ представљање реализованих активности у оквиру радних пакета у пројекту. Представници установа високог образовања су представили нацрте институционалних оквира који су развијени на њиховим установама високог образовања а који обухватају развој и имплементацију МООC базираних микро-креденцијала развијених кроз пројекат CRED4TEACH. Поред тога, представљена је динамика пројекта, анализирани су резултати претходних фаза и договорени даљи кораци и задаци које је потребно реализовати у наредном полугодишњем периоду.

Међународна конференција на тему „Изградња компетенција: микро-креденцијали за раст и изврсност CRED4TEACH наставника“, је одржана 10. октобра на Универзитету „Исмаил Qемали“. Конференција је била посвец́ена промоцији микро-креденцијала за професионални развој наставника кроз МООC базиране курсеве. Конференцији је присуствовало преко 200 наставника и истраживача а учешће су узели и представници партнерских институција пројекта CRED4TEACH.

Представница Агенције, Јелена Ђукановић, је на конференцији презентовала рад на тему „Микро-креденцијали као могућа алтернатива формалним курсевима за континуирани развој наставника у наредним годинама“. Кроз презентацију је наглашен фокус на савременим алтернативама усклађеним са европским стандардима за унапређење  обуке и квалификација наставника, трансформативној улози микро-креденцијала као и могућим моделима за развој оваквих курсева у складу са постојећим законским оквиром.

Конференција је била одлична прилика да се представе иновативна  рјешења за осигурање квалитета и признавање микро-креденцијала у складу са потребама наставника а подржавајуц́и континуирано учење за све наставнике на националном и међународном нивоу.