U okviru FUNK festivala, u holu Tehničkih fakulteta Univerziteta Crne Gore, održana je panel diskusija „Osnaživanje nastavnika kroz mikrokredencijale“ u kojoj je učestvovala predstavnica Agencije za kontrolu i obezbjeđenje kvaliteta visokog obrazovanja Jelena Đukanović, samostalna savjetnica za obezbjeđenje kvaliteta. Takođe, učestvovale su i predstavnice Filozofskog fakulteta Univerziteta Crne Gore i Univerziteta Mediteran.
Panel je otvorio prostor za razmjenu iskustava i ideja o tome kako modularni i fleksibilni modeli obrazovanja mogu doprinijeti profesionalnom razvoju nastavnika i unapređenju kvaliteta nastave.
Predstavnica Agencije u svom izlaganju istakla je da mikrokredencijali donose fleksibilnost koja prati dinamiku tržišta rada i predstavljaju važan korak ka razvoju sistema koji prepoznaje i vrednuje svako stečeno znanje i vještinu.
Đukanović je naglasila da svaka stečena vještina postaje gradivni blok cjeloživotnog učenja kao i da obrazovni sistemi koji prepoznaju mikrokredencijale postaju sistemi koji vrednuju svaki napor i svako znanje, bez obzira kako i gdje je stečeno.
Tokom panela predstavljeni su rezultati projekta CRED4TEACH koji razvija 11 pilot mikrokredencijala u Crnoj Gori, Albaniji i Ukrajini.
Učesnice panela saglasile su se da mikrokredencijali predstavljaju most između formalnog obrazovanja i potreba savremenog društva i tržišta rada.

